Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • Numéro courant
  • Archives
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Contact
Rechercher
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 2 No. 2 (2009)

Vol. 2 No. 2 (2009)

					Afficher Vol. 2 No. 2 (2009)
Publié-e: 2014-08-26

Mot de l'éditeur

  • Editor's Foreword

    Dominique Haughton
    • PDF (English)

Articles

  • Using Sunflower Plots and Classification Trees to Study Typeface Legibility

    Edgar C. Merkle, Barbara S. Chaparro
    92-98
    • PDF (English)
  • Combining Web Mining Techniques and Structural Equations Modeling for Measuring E-commerce Perceptions

    Dax Jacobson, Ekin Pehlivan, Sonia Vilvovsky, Wilson Wong
    99-108
    • PDF (English)
  • Living Standards of Vietnamese Provinces: a Kohonen Map

    Phong Nguyen, Dominique Haughton, Irene Hudson
    109-113
    • PDF (English)
  • A Comparison of Google and Yahoo: Which is More Cost Effective When Using Sponsored Links for Small Companies?

    Kristin Kennedy, Bonnie Brayton Kennedy
    114-119
    • PDF (English)
  • Estimating Determinants of Healthcare Utilisation: A Nonparametric Approach

    Mncedisi Michael Willie
    120-126
    • PDF (English)
  • Issues Matter: A Case Study of Factors Influencing Voting Choices

    Robert B. Smith
    127-146
    • PDF (English)
  • An Analysis of Profit and Customer Satisfaction in Consumer Finance

    Chamont Wang, Mikhail Zhuravlev
    147-156
    • PDF (English)

Faire une soumission

Faire une soumission

Langue

  • English
  • Français (Canada)
À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.